<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ DuGaAn HiDuP DiMuKa BuMi ✿
7:58 PM : Friday, December 3, 2010 | Add comment [0]
ermmm .. kenapa hidup ni byk sgt dugaan .. =( ya ALLAH aku terima seade nya ,, aku thu ni yg ujian yg ko berikan kepada aku .. 1 per 1 penyakit aku dtg .. aku berterima kasih kpdmu ya ALLAH .. kata ibu saya penyakit ni buang dosa kecil .. ye kat dunia ni aku byk wat dosa .. =( bermule nya aku sakit kepala , pas 2 batuk2 , selseme , gestrik , sakit tekak seminggu , ni plk xthu la sakit ape .. =( .. smua ni terjd dlm mse 2bulan je .. ye aku thu aku degil , nakal , aku akan ubh penagai aku ble pntu hati ni dh terbuka .. xde spe nak ajr aku .. aku mmg xpnh cari musuh ,musuh yg cari aku .. n ex aku yg carikn musuh tok aku .. tapi pe bolh wat aku cme byk2 kn berdoa .. =)

Aku bersyukur juga ko telah menjauh kn diri ini drpd die yg sgt kejam .. wat ku sakit hati selama ni .. =( ko temu kn aku dgn org yg bolh jaga hati aku .. terima kasih ALLAH .. aku mohon agak ko jauh kn hubungan kami dari hasat dengki n mcm2 lg yg buruk2 ..
tapi mmg aku xpt terima ble aku pat thu ex aku berkawan ngn dak pt.raja masih sblom pts ngn aku.. ya ALLAH kenapa smua ni mst berlaku ?? aku baru kenal ape erti cinta & dunia cinta mcm ne .. sungguh menyakitkn hati ble diri ni asik kne tipu .. ya ALLAH .. berikn la aku semangat untuk terus kn hidup bersama org tersayang (ezhar)

Aku terlalu sayang kn die .. walaupon aku thu die ni jahat, nakal , degil , smua ni adat dak2 zaman skrg kn .. aku harap die xde wat aku sakit hati lagi & jgn tipu aku lagi .. aku mohon .. =( aku terlalu sayang kn ezhar .. walaupon die org nya biase2 je .. aku thu die bolh wat yg terbaik tok aku ... =) kn b ?? cinta bby untuk b . cinta b untuk bby !! ^__^
i love you ezhar !!

opss!! lpe nak bg thu ni slme ni yg bg aku semangat tok aku teroskn hidup abg a??? aku la ..
abg angkat okey ... bkn abg kandung .. aku happy sgt2 pat knal ngn die taw .. walupon 1 teetttt!! shutttttttt!! xleh cite lbh2 ni t kantol plk dah .. heheheh .. ^__^ kn abg ??
time aku sedih ke time aku kne tipu ke mst die yg bg semangat kat aku taw .. =)
baik2 aku tgh nangis ke mst tibe2 aku ketawa .. hehehe .. sbb abg saya xnk saya sedih2 .
adik mintak maaf taw selama ni byk menyusahkn abg kn ..
adik tetap ingtkn abg smpai ble2 .. =) ni janji ktekn abg ??
abg kate abg ske care adik xgedik , manje , xske mintak2 pe2 barang cth: topup..
abg kate jangan MINTAK ,, cme klau org 2 bg baru bolh .. ha!! phm2 je la ea !!
pejam celik .. pejam celik .. dekat 4bln juga aku knal ngn abg aku ..

eh!kawan2 xperasan plk aku teks dah byk sgt ni .. ptt la pnt tgan ni.. hehe .. tapi dh biase .. laju je aku teks an.. hehhe.. cewaaaaaahhhhh!! belagak noh aku ni .. :P ala.. saje bergurau .. pe2 pon kawan2 hati taw law nak bercinta 2 selidik abs2 bf/gf kowg 2 ..
biar musuh cari kite jgn kte cari musuh okey !!!
saya mmg GEMPAK !!!
papai all pnt dh ni menaip .. lalalala .. ^__^'




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS