<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ hujan tu kn rahmat ✿
7:44 PM : Sunday, January 30, 2011 | Add comment [0]
hello

hye kawan-kawan .. :) hehe.. nak say ckit ni ... ermmm.. sekarang musim hujan kn .. ?? wahhh .. mcm mau banjir kn .. ermm... sedihhh nya .. xpe la HUJAN TU KAN RAHMAT .. best taw nati main airr.. haha... korg xske ke ujan ?? aku ske sejukk .. tapi kalau banjirrr mmg aku tak ske la .. aku bkn ape .. nati law pergi skola tu .. tdo skola.. makcik2 pakcik2 keperet tu .. kerek nak mampos doh !! benci taw aku !! hyeee... sejuk2 ni terase nak demam plk ek .. selseme plk nya .. haciiimmmm !! (bersin) menyiksakan lorhh .. nak tdo pon xpat susah nak tdo hidung sumbat .. terpakse jujur gne nafas dari mulot (ngorok aku tdo)
umi oh umi .. hehe
hujan slah panas salah mcm ne ni .. haha.. kalau pns aku xleh kuo kne pns dlm nati uhhh.. menyiksakan dohh ... smlm kn umah aku tepi2 halaman dah banjir workkk .. tkt sey gua .. nati kne kemas2 adooiiii.. xtidur mlm bah jwb nya nati .. kesian nya umah aku nati xsiap2 .. asik ujan tergendala nak wat .. smlm pon bpak aku wat ckit2 berhujan dieorg cian ..



okey la kawan2 saje2 je umi tulis bnda ni .. hehe .. hilang kan bosan .. huhu.. membebel xtentu psl la minah ni .. abis bosn deh tak msg spe2 pon taw .. ade hnfon 2 tapi sunyi je .. serius la aku layan abg angkat aku n kwn2 lme aku je.. 2 pon kdng2 je... :) xpe la.. mkin hati aku xsedia lagi kot nak terima spe2 tok penganti die.. chill la .. don't sad2 ah .. ^_^ k papai ..





ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS