<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ kenapa ?? ✿
7:15 PM : Friday, January 21, 2011 | Add comment [0]
erm .. nak story ckit la .. kenapa dgn hidup aku ni ek .. ermmm ..
ape yg aku fikirkn pon aku xthu la .. aku dah wat sesorg 2 kecewa ..
disbb kn die la ni .. knp ?? aku susah sgt nak lpekn die .. knp ??
sdng kan die dah byk kli tipu aku .. hampir 5tahun la msuk thun ni ..
xserik2 lagi umi ni .. knp dgn alin ni ssh sgt nak lpe kn die ??
kenapa ????????? umi ni dah gile sgt2 ke kat die ??
ops!! sory aku xkn tergle2 kn org mcm 2 .. cme kate org de syg nya lagi ..
walaupon asik kne tipu ..

pelik kn aku ni .................... die kata nak kwn dgn aku .. nak baik2 ..
patut ke aku berkawan balik dgn die ??? mst aku akn disakiti lagi kn ??
agak2 aku ni spe ek ??? knp ek jd mcm ni ???
aku perlu kn sorg teman istemewa tok lpekn die .. =_='
tapi susah nak dpt yg tol2 bolh jga aku .. yg bolh phm aku ...

xksh la miskin mana pon .. rupa buruk pon .. yg pntng hati .. :(
aku dah nak mle hidup berpacaran .. :(


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS