<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ knp dgn aku ni ?? ✿
9:00 PM : Tuesday, January 25, 2011 | Add comment [0]
ermm.. teruskan wat mke sedih 2 ye .. :) knp dgn umi ni dari dulu xpndai bercinta kan
asl minat kat org 2 mst nak cple dgn org 2.. mcm ex aku la.. aku yg minat die sgt2
tapi dapat juga la bercinta dgn die walaupon sering disakitkan hati .. :)
umi awk masih muda lagi xperlu la pk kn sgt psl cinta2 ni ..
iya la .. aku bkn ape sunyi sgt hidup ni rase nya xde org tersyg dkt dgn kte.. :)
nak mnje2 juga an.. 2 la.. ble org 2 dah cinta aku,aku plk xcintakan die..
enth la ssh sgt la.. ble aku dah cintakn org 2 ,org 2 plk xcinta kn aku..
mcm ne ek??? hehe.. ape2 je la.. ape pon aku xmngharap pon awk cintakan sya..
kalau de jdoh xkemne kn ?? so tnggu je la.. :) tapi jgn menyesal ye..

ape2 pon thanks la dah lyan lin dgn baik .. sy ske tgk senyuman awk,mata awk ..
sweet nya ... ble agakn ya sya bolh dpt k cinta awk??
mst kte bahagian kn awk ??? romentikkk pon ade ..kn2...
tapi syg kn kte jauh... xmkin la awk ske kat sy...
tapi nak ke org mcm sya ni mcm2 pnykit ade.. ssh nati nak jga kn?? cian awk nati
tapi xpela.. bia la hati ni sje yg thu.. mcm ne ske nya sya kat awk .. :)

kpd ex aku ezhar ingt la wahai kamo berubah la sblom terlambat :)
byk pompuan yg lbh baik dari sya... kata org cinta xbolh dipkse kn ???
so xpyh la asik nak tduh sy ja yg salah... sy jauh kn dri dari awk pon de sbb ..
pk2 kn la ye... :) ye sy ngaku mmg sy xmatng awk je la yg matng kn ??
ha nak thu sbb pe?? disbb kn org tpu sy la sy jd xmatng!!
insyaALLAH lps ni sya akn berubah kalau de org yg tol2 dah syg kn sya..
sy doakn terbaik tok awk and tok dri sya juga la...




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS