<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ penyakit oh penyakit ✿
7:40 PM : Monday, January 3, 2011 | Add comment [0]
knp kat pic ni mke nya sedih je mcm pts cinta kn ??
ermmm... silap tu .. sbnr nya aku nak luah kn kat kowg ni ..
dah masuk 2 hari ni aku berak darah .. spontan la aku berterus terang ..
aku xthu la penyakit aku ni ape .. tapi perot nya xla sakit sgt .. :(
aku berak 2x 1hari .. ade kuo darah byk =_='
pakwe aku sroh p klinik aku tkt la .. ermmm...
abg angkt aku merayu sroh p klinik juga.. ape perlu aku wat ni ..
aku tkt sgt2 .. aku xbg thu ibu aku lagi .. ermmmm..... nati la aku bg thu ..

ni ke yg dikatakan dugaan hidup dimke bumi ?? ya mmg betol ...
aku terima seade nya .. hanya mampu berdoa... takut ....
ermmmmmmmm... abgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg pe perlu
adik wat ni ???????????????????? (sroh pegi klinik xnk!! degil)
hehehe ... adik sape la ni ?? (abg la) aweq sape la ni ?? (ezhar la)
anak sape la ni ?? (wak mastor)


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS