<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ terharu nya !! sgt2 ✿
11:47 PM : Sunday, January 30, 2011 | Add comment [0]


oittt .. dgr la cerita aku yg sedih sgt ni sgt2.. ^__^ ko sedih?? aku xsedih pon.. (tipu pdhal sedih tu ) hahaha.. ylh2 jujur la masih bersedih lagi atas pe yg dah berlaku pd diri aku ni .. aku asik ckp kn yg aku ni asik kne tpu kan??? ermmmmm... knp la dgn aku ni ..
mslah nya aku xpaham la die ni nak pe sgt dari aku .. aku ni terlalu baik sgt ke dgn die ??
sedang kn aku pnh tipu die gak ek.. hehe .. mkin skrg baru die sdar smua ni sbb die ..
ape la awk ni mmg manusia xpnh lari dari kslpan kte org .. tapi kslahan awk 2 dh terlampau taw.. sumpah sya xtipu terlampau sgt .. haha.. klkar nya .. ^_^ (hati sedih)
hari ni tbe2 awk msg sya kn "umi pt.yani air dah nek ea??" ape motiv awk bg msg ni ??
owhh!! sya thu sbb nak sroh sya bls msg awk ea?? hehe .. sya bls ke?? haha .. ko sje je kn .. pdhal ko dah thu pura2 tnye .. ko ckp ko risau ?? TERHARU NYA !! SGT2 !! haha .. bgos la!!
kate ABANG ANGKAT akuu tetttttt!! ( nme nya xleh bg thu at sni) kalau kite syg kat org 2 ..
kite xkn tipu org 2 .. :) kn2 betol x??? okeyy .. aku phm aku bkn gadis yg sempurna .. okeyyy .. aku phm sgt2 .. tapi ko menyesal sbb ko baru sedar kn slme ni aku dah baik dgn ko aku jujur .. aku dahh tettttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!! aku setia .. cme aku garang tapi de manje nya kn ?? ehem2.. hehe ... baru ko sedar kn .. betapa syg nya aku kat ko !!! kn2 ... ^_^ isshhh!!! terharu aku ko ckp ko syg aku xleh syg org lain .. (ala.. bodoh je terharu2 ni) haha.. xksh la 2 kn .. okey2 aku pesan kat ko aku ckp pe?? ko berubh la ea ,, tapi bkn tok aku la ea.. tok mse depan ko .. :) yeeeeee .. baik nya aku kat ko ek .. tapi syg nya .. aku dah xlyan ko lgi kn .. ko je yg MENGEDIK !! asik msg aku je kn .. ^_^ lalala... aku xmarah pon kalau ko nak de aweq malah aku ske taw .. pas 2 aku ketawa .. spe je yg bolh than dgn perangai ko 2.. aku je yg bolh bertahan .. kihkihkih .. lawak2 ..k la aku dah pnt berceloteh ni..uhhh... pnt2 ...



okey la.. ni nak lepas kn geram kat blogger .. isshh!! kalau korg bace pon terharu sgt2 geli pon ade sakit hati pon ade..hehe .. ape pon senyum la ... aku skrg dah x sombong ... :) cehhh!! pdhal ramai yg ckp aku ni sombong .. aku bkn pe.. aku nak jga diri aku .. aku cme ade fmly n abg agkat aku je.. xde pakwe nak jga aku .. :) lagi 1 aku tkt kne tipu lagi.. ermmm .. k la papai ..






ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS