<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ hangout with my hus'B'and ✿
6:52 PM : Saturday, February 19, 2011 | Add comment [0]
wahh!!! sweet nya kn.. sgt2.. ^_^ cewahhh .. ni scandle aku la bkn pakwe aku .. slme ni kn aku xde scandle kn .. haha.. ni la scandle baru aku law nak tahu .. haha.. ceh! b jgn marah.. awk tetap di hati sy la.. muaah!! lps ni aku happy la kalau b sentiasa ade disisi bby kn .. :p peh!! smlm mmg best!! hahaha.. xpyh la cte an..segan la aku..eh2 xpe2..kteorg xwat pe2 pon...
aku amik b aku pkol11.55 kot..haha..cian dia dh tnggu lma.. dah amik tu tnggu pnye la pns an..rpe2 nya dia kat sblh sne aku sblh cni .. uhhh..xpe2 .. skli aku pndng makkk i ni ke pkwe aku .. =_= bpak ah smrt sey pkai bju kemeja.. aku dah la ske laki pkai bju kemeja.. +_+ terima ksh syg hari pertma kte jmpe b dah wat syg happy gle .. lpe nak g tahu aku naik moto.. hahaha..sorry syg law tak biasa naik moto .. sbb bby tak pndai bwk kereta..hehe.. walaupon de lesen.. bhahaha..
pas 2 kte org p makan McD aummmm... dap nya .. b cuap bby an .. ee..mentel aweq sape tah ni.. :p pas dah makan kite p tgk wayang la.. hehe.. okey mls nak cte ..
pas dah tgk wayang .. kita g jln2 pegi pantai punggur plk la.. mencari ketenagan .. wahh..sweet angin byk .. owhh!! b aku pon mcm ni la dgn pkai cermin mate nya tgn de rokok..and hisapla!! haishh! nsb baik la dia phm aku ni tak ske kne asap rokok tu .. =_=' tak ksh la nak hisap rokok tak larang pon..tapi asap rokok tu jgn smpai kne aku ..
okey skrg dah pkol 5lbh.. okey balik la perjlnan jauh lagi .. okey brommmm!! bwk moto tbe2 org tu tuntut plk.. kne la tunai kn.. kalau tak ble jmpe lagi kne brtmbh2 woiii.. +_+ xpe2 demi pakwe tersayang woii!! aku byk kalah..xpe org yg sgt2 penyabar mmg byk kali kalah .. kn2 b?? haha.. tak mcm org tu nak menang jee.. haha.. ee..amik la menang awk tu.. xksh pon.. hehe..
okey dah smpai kat u b.. salam2 muah.. haha.. ha!!pas tu kn org tu leh ckp ''nak tgk la org ada P lg bwk moto mcm ne .. belagak nya .. xpe2 .. pas ni dah xde P jgn kutok2 lagi.. okey chill ^__^



aku bahagia disampingmu syg .. :) terima ksh ya b dah wat syg happy .. hope kita kekal hingga akhr hayat .. :) mmg adat bercinta ade gadoh2.. tapi kte kne la sabar .. slme ni bby tahan smpai 4 tahun..kali ni nak selama2 nya okey .. i love you syg!!! muahh!! bak kata b syg bby lbh!! bby pon syg b lbh!!
ZULADLI!!





ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS