<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ bkn nak tunjuk baik la ✿
6:35 PM : Saturday, March 12, 2011 | Add comment [0]

hye... hehe..ni aku la.. pakai tudung la..

pakai tudung ni bkn nya baik sgt pon .. :')

ni aku saje2 pakai kn .. kn comel gtu .. :p

kalau korg nak kutuk2 ke keji2 ke korg punye psl la!!

jgn ingat korg dah baik sgt la ea???

skrng2 nya aku nak pkai.. cube tok jd baik.. hahaha

insyallah kalau hati ni dah terbuka nak pkai tdung,pkai la..


ala!! jgn ingt org2 yg pkai tudung tu!! baik sgt!!!

ha tgk la berita kne tangkap basah tu .. pakai baju kurung!!

bertudung segala!!! wat malu je la weh!! skrg org laki pndng pompuan

paki tdung baju kurung ,nak thu dieorg ckp pe??

senang nak main!! ha!! tu la .. jga ckit mlot tu!!

bkn nya smua pompuan mcm tu la boy!!!

tapi kn pompuan yg pkai tdung ni mlot nya ade la kimak ckit!!

kn2...mcm ari tu aku and the geng g pacific..

de ke patut pompuan tu pkai tdung dari ats mmg sopan sgt la.!!

bawah?? masyallah seluar ketat 3suku pnye doh..(seluar paras betis )

peh!! aku malu chialll!!! de org mcm tu an????

baik xpyh pkai tdung la weh!!!errrrrrrrrrrrrrrrrr.....

sumpah aku malu baik ko bukak tudung weh!!!

okey la tutup cite malu =,=!


okey la masih ni aku nak g kl , abg angkat aku kawin ..

sgt comel rupenya pkai tudung ..huhu... =,= bange sey!!

mahal kn fon aku??? haha.. xde motiv pe2 pon

merah + hitam = love !!



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS