<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ boleh dapat ke ibu :) ✿
6:17 AM : Tuesday, March 29, 2011 | Add comment [0]
wahhh!! ni BMW X6!! korg pnh tgk tak?? hehe.. gle cantik dohh!!! :)
jutawan je yg bolh beli :) serius la kereta ni lju sgt!! aku pnh nmpk warne putih :)
yg aruah sosilawati pnye x5 .. kn2 ?? haha..aku thu la ..
kalau aku jadi jutawan ke aku nak beli ni :) hehe..
doa2kn la ea.. AMIN...

bolh teka tak ni kereta ape?? VIVA ELITE!! woww!!aku ske..
haha.. mmg la mahal..bg aku la..bg org kaya ye murah la =,=
aku tak kaya pon..huhu...
ibu kate ko keje ko dah bolh dapat..tapi kne rajin la.. :)
okeyy!! akk kje janji harus la ditunaikn.. :)
2bln ke 3bln ke dah bolh dpt..
wet tak pyh risau la ..auwwww.. :p
tapi ayh kata nati tak de tmpt nak taruk sbb kereta kat umah dah de 3..
kn2.. muat lgi 1 ltak kat anjung.. hehe...kn dah besa umah kite kn bah??:p
aku tak thu la dlm khidupan aku,ape yg aku nak mst dpt.. :3
ble tah aku nak gne wet sndri ek..bapak aku terlalu manje kn aku!
kalau dah de kereta nati gne wet sndri la bayar..huhu..
tapi tak berangan pon nak beli.. sbb kereta kat umah dah de..
cme2.. hehe ^_^ tak reti bwk..tapi dah de lesen la.. :p
xpe pelahan2... uhuuuu...
aku dapat ape saje sbb aku ni ank 1st girl la katekn..haha...
ats aku smua laki... dah besar2 dah bolh berdikari sndri.. keje bagos2.:)
alhamdulillah aku bersyukur ape yg tuhan nak bg rezeki fmly aku...
terima ksh :)
insyallah law de rezeki aku beli la..:)
skrg pon dah bolh beli tapi gne wet bpak aku la.. aku tak nak la.. :)



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS