<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ dugaan :'( ✿
7:31 PM : Tuesday, March 22, 2011 | Add comment [0]


sblom nak habak kat korg aku mintak maaf sbb aku mengeluh sgt!
haha... okey ni pic kucing xthu kecik lgi die ni ..
ni pic saje2..mcm kucing aku ni
hidup baru sebulan weh.. msk bln ni kot la..
die sgt nakal.. :'( die ske ikot mak die panjat sne sni..
rumah aku kn de siling kn spruh xde.. so kucing aku ble2 mse je leh pnjat..
ermmm... nak dijdikn cte mak dak kck ni tgh mengtl..
musim mengawan kn... adoiii...pening2...
kucing kat umah aku smua betina wehhh....phm2 je la..
c kecik ni pndai pnjat2 weh..alahaiii...xpndai trun lak tu..
kecian nya la meraung2... meowwwwwwwww2!!
aku pon risau sgt kn.. kalau kat ats nati xleh mkn minum.. alahaii..
baik hati nya aku kn ank spe la ni.. kebetulan!!
ade tangga abg ajis kat umah aku ,,kikiki... aku pon dgn gagah nya
ambil tanga tu la nsb baik ringan.. ha!! aku gelabah nak naik kn ats.
"owhh!!mcm ne ni..berat2" okey jadi sudah tegak tepat2 kne kat tmpt
kucing aku pot bolh tdo die kat ats bumbung tu mkin pnt sgt kn..
dah lme juga die kat ats bumbung tu...
aku dgn berani nya tarik die la.. meraung2 die wehh!! aduhhh.. kne cako aku..
xpe dah biase..huhu...
bab nak trun2 ni aku mmg gayat gle bab.. mengigil2 kaki aku nokK!!
betol2 dugaan ddk kat umah sorg2 ni..
selalu nya de org wat keje..=,=



lagi 1 dugaan mmg sedih..terkejut aku melihatnya :'(
mengucap tros aku.. nak dijdi kn cecite aku pnye kucing bulat
ari tu beranak ank nya 4 aku msk kn la dlm sangkar arnab aku yg dah xgne tu
pg tu aku bgon tdo aku kuo kn bulat je ank nya bia dok dlm..
aku xthu plk die syg sgt kat ank nya smpai :(
ya allah tak smpai hati nak cecte.. aku rase aku slh sgt!!
sesgt2 :( mkin slh aku sbb aku kurung ank die je..
aku lps kn bulat sbb nak bg die mkn..
lps aku dah bg die mkn tu aku nak msk kn bulat dlm sngkar tu..
tgk2 ya allah ada darah!!!!!!!!!!! >,<>
tgk2 ank nya dah terkluar berdarah ade lendir2..
aku tros mengucap.. aku nagis sumpah tak tipu...
tingal 2ekor dlm sangkar tu..lgi 1 aku xthu mane hilang..
aku dah tak sangup nak tgk.. :'( ya allah mkin ni smua slh aku kn???
aku kurung die aku pisah kn die dgn ank die..pdhal skjp je..
die nak kuo kn ank die xleh kot die tarik kuat2 smpai penyek aku tgk.. :(
ya allah.. maaf kn aku.. :( bulat akk mintak maaf.. :'(
wehh!! darah wehh!! byk!! aku xleh tgk...
aku tak berani nak amik pic.. kesian gle !! :'(


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS