<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ i can always make you smile ✿
5:37 PM : Wednesday, March 2, 2011 | Add comment [0]

ermm.. sedih nya hati ni rase sunyi sgt .. awk awk tahu kn sy SUNYI sgt .. :'( bila awk xde dgn sy .. sy rase awk dah lupa kn sy .. :'( sy terlalu syg kn awk .. :'( sy pnh ckp dgn awk kn ble awk sdh awk wat mke mcm ni :( sy marah awk kn ?? garang nya sy =_=' sy x ske awk sdh2 kn .. so skrg awk HAPPY :) awk dah bolh smile .. tapi sy SEDIH .. :( ble awk jauh dari sy .. awk ckp awk xpandai nak txt pg ,tghri ,ptg .. mlm baru awk txt tu pon pkol 10lbh dkt2 pkol 11 kn awk?? kdng2 dkt2 pkol 12 baru awk txt sy kn awk ?? :( YA ALLAH sunyi sgt hati ni .. awk thu tak sy BERKORBAN kn mata sy ni demi awk pg2 buta baru sy tdo kn .. sblom ni sy xpndai tdo lewat pkol11 sy dah tdo taw..tapi DEMI awk sy sangup wat pe saje.. sy ckp sy xmngharap kn awk kn ?? :( sy ckp sy ADA PAKWE TAPI MACAM TAK ADA!! sbnr nya sy ada pkwe kn awk??? sbnr nya sy xsmpai hati nak ckp mcm tu kat awk .. awk mst kecewa kn ?? sy MINTAK MAAF !! sy tak nak awk sdh2 sy nak awk happy taw awk :) sy ckp sy tak nak pakse awk tok berubah kn ??? tapi awk ckp sy xpakse awk akan berubh kn ?? sy nak tgk smpai mane awk berubh ke tak ?? ha! lagi 1 awk lupe JANJI .. awk kata lps awk main futsal sabtu lps awk nak gne pic sy kat profile awk.. tapi xde pon ?? :) xpe la sy xnak ckp pe2 psl awk.. sumpah sy xske pakse2 ni .. :) sy nak wat awk tersenyum .. sy tak nak awk sedih2 okey sayang!! ermm.. tapi sy ske care awk pjok sy .. perkataan yg xpnh tinggal SORRY2 , I LOVE BBY . ada kah ianya sekadar taip dimsg saje?? or ade kat dlm hati awk tu ?? tuhan saje yg tahu kn ?? :) sy xthu.. sumpah sy xtahu .. awk wat slh .awk ckp sorry ..sy maaf kn awk buat lagi ! ermmm.. okey sy nak pesan sy ni org nya cepat bosan! jgn smpai 1 hari nati sy dah TAK MAAF kn awk lagi taw!!



b i love you syg!! sy percaya awk bolh berubh demi sy law awk syg sy!! okey sy leh terima smua ni .. saya sabar lagi sbb ble awk tak txt sy . sy akan txt dgn abg angkat sy .. serius!! tu pon hati msh ade sedih2 lagi .. tapi abg sy xthu sbb t die marah sy! :'( sbb abg sy terlalu syg kn sy .. die xnk tgk sy sdh2 okey!!





ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS