<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ kalau lah ??!! ✿
7:04 PM : Thursday, March 10, 2011 | Add comment [2]

ermmm.. awk kalau lah awk xtipu sy .. mst kite dah bahagia kn awk??

knp awk tipu sy awk ?? kalau lah perangai awk berubh awk cari sy lagi tak??

kalau lah awk cari sy .. mkin sy dah de teman hidup baru kn awk ??

tapi sy sunyi kalau lah awk de dekat dgn sy .. sy xsunyi .. :'(

xsunyi mcm dulu taw awk .. kalau lah sy de penganti awk ..

awk doakn yg terbaik tok sy taw... awk xpyh cemburu taw...

smua ni awk yg nak .. kalau lah sy xde lagi kat mke bumi ni ..

sblom sy blom dpt cari penganti awk .. awk jgn sdh taw!!


awkk.. smlm sy bace note bazilah .. sdh awk sy bace..

kalau lah sy xknal dg awk mst smua ni tak terjadi kn awk ???

ermmm.. kalau lah sy tahu awk dah de girlfriend..

sy xnak knal dgn awk .. :(

kalau lah awk jujur dgn sy .. mst smpai skrg kita jd kwn awk ..

just kawan pon bolh awk..xjd mslh pon kn??

awk smua cecite sy awk thu kn .. :') sy baru je kene tipu..

awk tipu sy lagi.. awk kalau lah sy thu nak jd mcm ni ,

sy xkn setia dgn awk .. :'( walaupon kite cple xlme kn awk??

kalau lah sy tak kuat mst sy dah bunuh diri awk .. :'(

awk mcm xde pape kn?? sbb awk xrase hati sy mcm ne ..

okey awk..jga diri baik2 taw... kalau lah kite terjumpe

jgn lpe senyum kat sy.. :) taw b!!! =_='





ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS