<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ kembali senyum or terpakse ?? ✿
6:28 PM : Monday, March 7, 2011 | Add comment [0]

uhh...mcm gampang je mke sememeh ni kn?? ermmm... xterhurus nya alahaiii...

ank sape la ni kan ?? grrrrr!! sememeh... dgn jerawat yg sgt sweet sgt tu .. pehh!!! meletup!

senyuman nya tetap col gtu.. haha... bajet je .

cerita pasal senyum pakse or tdk .. ermmm.. ye kot msh ni mmg pakse la cte kat my bff psl hidup ni mcm ne..

asik kne tipu .. xnangis pon .. haha... belagak kn ?? malah aku ketawa kn nok ?? ko xthu hati aku ni berkecai2..

kalau bolh tgk..ha!! tgk2 sila2.. =_=' WTF je .. kng kalau aku nagis org nampak malu aku ...


ermm... ape2 pon ble aku dah bace ayat2 yg bolh wat aku lebih matang lagi .. aku kne ceramah ke ape ke..

hati aku tetap berkecai2 la .. ermmm... =_=' sedih nya nokkk....

owhh!! sejak aku menghilangkn diri kat smua org... termasuk la tu2...

aku byk bace2 psl ayat2 cinta.. tah pape la kn .. aku dah bolh terima juga la pe yg dah terjadi ..


sumpah mle2 mmg aku xleh terima.. koma wehh aku tipu je .. haha.. cume sdh mlm tu xpts2 air mata aku ..

sentiasa mengalir .. tuhan je yg nmpk weh.. dgn bear2 aku gerobok2 aku .baju2 aku .katil aku ..

dieorg je yg nmpk weh kalau dieorg hidup la .. sudah tentu la tuhan mst nmpk aku kn??

ermmm... cme aku xnmpk die .. aku ni xde la baik sgt kn .. =_=' org tu baik kot...ermm...


ape2 pon aku nak senyum mcm dulu .. :') sbb aku xnk kerana cinta aku dah xleh senyum mcm dulu ..

yg org kata cute awk senyum nmpk lesung pipit.. =_=' alahaiii..bodek je lbh ..

skrg...ermmm... jarang nmpk aku senyum kn .. ble ddk kt luo rumah je..

ske termenung gtu .. ibu pon tgk lain mcm jeee... ehemm... kdng2 wat xthu je la..




awk sy cme nak bg tahu sy dah bolh terima smua ni.. :')

awk insyallah sy bolh senyum mcm dulu .. :') awk jgn risau taw..

sy syg awk okey .. awk jaga diri baik2 .. jga perangai awk ..

jgn nak jth kn maruah leleki sejati awk tu .. sejati la sgt!

jga die baik2 sy doakn awk semoga bahagia disamping or tersyg .. :')

(awk doa kn tok sy tak ?? mst tak kn ?? xpe tak mengharap )


OKEY TO U ALL .. TERUTAMA ADG A??? , DIK TEHA AND APEK MY FRIENDS..

ALIN DAH BOLH WAT KORG SEMUA TERSENYUM KEY DEAR ..

SYG KORG SGT2!!




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS