<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ mahal or nak jimat ?? ✿
8:18 AM : Thursday, March 17, 2011 | Add comment [0]

ni bkn baju aku la =,= ni contoh je...

tapi aku nak cecite ckit ni .. konon nya jejakon la.. =_=

ibu aku de beli kn baju yg blom diwat lgi..

mahal la juga kain nya .. xpyh la thu harga nya..

kng aku bg thu korg xcye .. aku ni ane la ske pkai bju kurung..

nme je org melayu wehhh.. pkai pon time2 raye ke de kenduri kawin ke..

kalau tak aku mmg xpkai punye la.. =,=

aku slme ni pkai beli je baju2 kurung ni.. main butik2 konon nya..

bkn nak belagak!! sbb aku mmg ske beli dah siap..

nak dijadi kn cerita.. yg ibu aku belikn baju yg mahal ni,

aku hanto la pegi kedai..sroh org tu wat baju kurung moden..

dgn adik aku skli la.. upah nya rm53 ringgit!! makkk ii!! mahal sial!!

pertama kli aku buat wehh!! ane la aku thu..

selalu nya beli.. dah la buat baju je..kain xwat pon...

aku tros xnk wat lagi dah.. baik aku beli yg dah siap..

amoi tu leh ckp "raya nati u htr la sni"

sumpah dlm hati aku ckp "prtama kli aku htr hri ni,terakhir juga hari ni"

amoi tu tahu baju tu mahal die pon up2 kn la upah nya...pndai ko kn??

ibu sy la ni =,= dah la baju nya mcm org tua.. ^_~

masyallah bersyukur la ape yg ade umi oi..... :)

xpyh la beli mahal2..sme je smua baju...

hidup mst la kene jimat..huhuhuhu....



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS