<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ mane 1 betol ??? ✿
5:20 AM : Thursday, March 3, 2011 | Add comment [0]

Setiap hari ku mohon, agar kau sentiasa memberiku ketenangan ,Dalam hati kekuatan menempuhi segala dugaan yang mencabar ini.. Pasti, punya ertinya Engkau beriku harapan mnjawab s'gala persoalan ..Hadapi semua dalam tenang dengan merasa kesyukuran ku doa kau selalu Mengawasi gerak-geriku berkatilah... ku perlu rahmat darimu ..Oh Tuhan, terangkan hati dalam sanubariku ..Untuk menempuhi segala hidup penuh cabaran ini.. Oh Tuhan, ku berserah segalanya kepada mu agar jiwaku tenang ..Dalam bimbingan mu, selalu Adakala ku merasa hidup ini seperti kaca.. Jikalau tidak bersabar hancur berderailah akhirnya.. Tabahkanlah hatiku Melalui semua itu, oh Kuatkanlah, cekalkanlah diriku..


-TERIMA KASIH BYK2 TOK AWK SEBAB DAH TIPU SAYA .. :'( SYA AKAN MULA KN HIDUP BARU .. SAYA HARAP SYA BOLH TEROS KN HIDUP .. TERIMA KASIH AWK.. T_T

Puteri Eiy-lin 03 March at 11:27
salam . nak tnye sikit leh??
awk aweq zul ke???
Lyynce Maricles 03 March at 15:44 Report
wslam Ye awk..npe?
Puteri Eiy-lin 03 March at 16:55
owh.. sy adik angkat die...
awk betol ea aweq die??
ddk mane??
Lyynce Maricles 05 March at 13:58 Report
hrm...adk angkt??yea..dpt info ne sy awex dy???
umo wpee jr???
Puteri Eiy-lin 05 March at 17:17
bkn la ni aweq die sbnr nya....
Lyynce Maricles 05 March at 18:37 Report
humm...is dat true..
Lyynce Maricles 05 March at 18:41 Report
btol ke ni...awex???
huh ta phm..
Puteri Eiy-lin 05 March at 18:46
yup baru je cple..
lin dpt tahu yg die tipu lin...
so dah break la...
jantan mcm tu mmg xleh pkai..
ske2 nak main2 kn prasaan org ..
biar la tuhan yg balas atas ape yg die dah wat kat kita .....

Lyynce Maricles 05 March at 18:56 Report
huh..biar btol u??as ur in4mation i blom ptus ngn dy..
n i xtwu ap2 pon..knpa jdi cmni..i ta fahm u..
u cple gn dy ble??
i xsgke la..
Puteri Eiy-lin 05 March at 19:02
mle2 dia senyap i tnye die xnk jwb .dia ckp nak jmpe..tapi i xnk las2 i sroh jujur bia hati ni tenang kn ..dia cme ckp u dgn dia jauh die ckp dia dah pts dgn u cme u angap xpts... i xckp die yg ckp...
i pon pat tahu sbb u tag photo u kat die... sbb tu i tnye u...
17/02 hari tu ... kiteorg cple.

sengaja ckp adik angkat .. biar die xthu siapa sy sebenarnya!!

kalau betol la ni ex awk knp die ckp mcm tu kat saya?? cube pk?? knp awk xnk jujur dgn sy awk?? sy syg awk taw.. tak kn sy kne tipu lagi?? tapi skrg sy tgh tnggu die bls ape... :'( terima kasih awk ..

SAYA DAH TAK KUAT NAK HIDUP LAW MCM NI AWK .. :'( THANKS AWK ..



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS