<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ marah sial!! ✿
8:18 PM : Sunday, March 6, 2011 | Add comment [0]

senang ko ckp kn smua ajal maut , jodoh smua dtangan tuhan..

tu aku tahu la.. tahu sgt.. =_=' (ingt aku bodoh ke)

agak2 ah ko xde kat tmpt aku senang la ko ckp mcm tu ..

kalau ko de kat tmpt aku , aku ckp mcm tu kat ko ..

rase la hati ko mcm ne kn .. +_+ nak mati pon ade la ..

ingt senang ke aku nak terima smua ape yg dah berlaku..

naik gila aku diwat nya .. tnggu mase je la ... =_='

kalau la aku ade jantan lain xde la aku mcm ni weh ..

sbb aku setia dgn ko la aku mcm ni ... :'( seksa nya hati aku weh!!

tension sial!!! kalau aku de jantan lain aku wat xthu je ble kne tipu taw sial!!!

okey aku cme nak FUCK kn kat ko je!! tapi blom tentu hati aku bolh tenang!!!




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS