<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ saya nak ade pakwe bolh tak?? ✿
6:20 PM : Wednesday, March 9, 2011 | Add comment [0]

tajuk hari ni ?? agak gementar gtu .. saya nak ade pakwe bolh tak??

nak de pakwe tapi hati ni msh sygkn die ?? walaupon dah ckp yg bkn2 ..

brrrrrrrrrrr... =_=' pening sey pk kn smua ni ..

aku xserik la law kene tipu lgi pon .. tapiiii... ermmmm..

abg aku ckp xbaik law kite bls dendam .. ermmm.. okeyy...

aku tetap mcm aku yg dulu .. aku masih kuat masih bolh berfkir..

mne baik mne yg buruk kn ?? ermmm.. pe2 pon thnks la..

aku xnk gdoh dg ko .. aku terkasar bahasa kat ko pon..

xcmpai hati sbnrnya nak ckp mcm tu .. babi , sial ,

sbb hati dah skt la terpakse kuo kn smua tu ..


aku sunyi sgt :'( nak manje2 nak ade pakwe.. tapiii aku tkt la .. :'(

mcm ne kalau kene tipu lg?? owhh!! katakan fuck pd curang!!

(ayat tah pape) huhu .. sokmo je la ea??? :')

xpyh la sedih2 sgt .. nati mke jd hodoh taw!! xcomel la nati ..

kumbang bkn sekor la syg!! mmg la bkn sekor!!!

nak cari yg setia pd 1 bunga je susah nak dpt kn??!!

kumbang skrg kn ske noh ingap kat bunga2 kat lain.. =_='

uhhhh.... xpon tabuan ke ape ke .. ermmm...


pd die terima ksh la sbb dah ckp miss kat aku .. uhh..=_='

aku pon miss ko taw!!!! miss gile vavi!!!

thanks sbb doakn hidup aku bahagia.. uhh.. terima ksh..

terharu sgt2 .. :-|

sy tahu awk nak berkawan dgn sy lgi kn?? cme sy ni terlalu ego!!

sorry la ea!!



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS