<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ tidak jujur ?? bagos la tuhan tak ske taw ! ✿
7:53 AM : Monday, March 14, 2011 | Add comment [1]

eh! sahabat tlng la jgn nak tipu2 lagi :')
nati hidup tak bahagia taw!! sumpah xtipu ..
nati tuhan bls pe yg kwn dah wat kat kite ..huhu..
lin xksh pon law kwn nak tipu lin ..
lin dah biase kne tipu!! oppps!!! tipu ke tak jujur ek??
errr... same je la kot ek???
kwnn kn lin dah kate ble kite nak berkawan harus la JUJUR ..
kalau dari dlu msh kite kwn awk jujur..
kn bagos .. :)
lin tak kisah law kwnn dah de gf pon .. :')
nasib baik kte berkawan je kn ..
tapi awk tak jujur dgn saya awk dah de gf .. :)
awk ni .. ishhh!! walaupon kte kwn sy skt hati taw.
awk ye2 je dgn lin .. las2 dah terjdi sesuatu baru nak jujur ..
nampak dgn mate sendri .. auwww .. sungguh sakit lox..
tapi xpe kite kwn je kn?? kn2.. :)
kn lin dah kate lin tak mengharap.. :) kwn kne la phm.
law kwn msg or call lin tak respon ape2 ..
harap kwn phm la ..
okeyyy .. kalau mcm ni lin nak cari teman hidup baru ye kwn..
kw kte tetap berkawan kn?? tapi,,ermmmm..
okey la kwn semoga bahagia taw.. :)
sweet sgt pic itu.. ^_^
awk sy tetap happy walau pe pon yg dh terjadi.. :)
but kata stacy "go bby go" hahaha..
sy cme nak pesan jgn tipu2 lai taw..
jujur dlm setiap hubungan.. awk laki..
jgn nak jth kn maruah laki sejati awk tu .. :)



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS