<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ berjalan2 lagi !! :) ✿
1:00 AM : Sunday, April 10, 2011 | Add comment [0]
okey mke burukk.. haha..aku terima sgt!!
dah mcm org minyak kn.. berminyak2.. :(
hahah... ape leh wat.. asik kne tacap je T_T brrrr..
pkol3lbh tu aku siap2 eka ajk p jln2..
kiteorg mle2 g ber3...pas tu amik kwn ika ber4 la..haha..
okey...seronok ketawa2 smpai tak ingt pakwe nya..
dah smpai bpmall baru nak msg.. hehe..
pndai kn?? :) bagos aweq spe tah..
naik moto merempit la weh!! =..=
kite org p karok.. p makan kfc je.. haha..
pnt la juga nak jln2 dah petang kn..
msh kat karok tu bilik no 1 aku ternmpk la mamat tu sbji mcm pakwe aku!
pkai bju sme msh aku p date dgn die ari tu ha!! warne coklet!
dgn pompuan plk tu!! hati aku dah membabi2 kn die je kn.. =..=
owhh!!!! aku nak maki sbb die langsong tak bls msg aku weh!!
gerammm je!!ingt kn die..
skli ika ckp!! umie!!!!!!!!!!!!!!suprice!!!
aku "ko knp ika gle ke ape?"
eka "ko pnye laling tu baju putih :)
auwwwww!!! hati aku tros "fuh! lega"
tapi hati pns beb die g bnda tak bg thu aku!!
er!! skt hati aku taw..ermm... tapi wat tak thu je..sbb dah dgn kwn2
kne la happy.. =..=
mkn kfc tak ingt dah nak pkol7..ish2.. tgk2 dah pkol6.50 wah..
prjlnan msh jauh lgi..
okey aku bwk laju gile.. nsb la ea..terterbang ke ape ke..huhuhu..
120 je kot tak lju pon.. =..= kn2..sbb nak cpt..
smpai rumah tetap2 bunyi azan magrb.. ermm.. ank dara ape la ni..
okey la ni pic msh kat karok.. ermm...
pnt wehh!!



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS