<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ cari kerja ! ^_~ ✿
9:07 PM : Monday, April 11, 2011 | Add comment [0]
haha..pic tah pape je kn.. tajuk hari ni..ehemm.. mcm tak caye alin cari keje...piwit
okey byk job sbnr nya.. ramai yg nak cari kn keje..mmg dah dpt tapi tak berminat..
mcm ne tu?? haha.. okey KEPALA BATU agak nya..
nak cari sndri konon nya..itu pon org ajk.. okey terPAKSE ..haha
tergerak hati ni nak kerja sgt2.. :'( dah bosan dok rumah..
nak smbng stdy dah mls kn..okeyy! so keje jela kn.. :')
pg2 dah de org msg jom g cari kerja.. okey aku pon jom je
sgt cun melecun pkai tudung knon nya AYU! okey mmg ayu ..
ceCOMEL!! hahaha... perasan je kn..
ble dah besar dah pk mse dpn..
ble aku tension aku termenung jauhh.. kdng2 tu terpk ble nak keje..
aku dah de bf..tak kn nak mgharapkn bf je yg blnje aku.. ek??tak patut..
okey aku nak cari harta insyallah law de rezeki aku nak beli kereta.. :)
mke bpak aku leh bayar bulanan aku la.. tu la sbb nya aku nak keje..
kate ibu ko keje je.. psl nak hurus2 kereta tak pyh risau..
yg penting bulanan kne byr.. errr...okey phm... :)
ni aku de job kat MUAR..ermm..tah la...
tingal pegi je.. tapi tu la syg nya nak tingal kn rumah aku ni ha.. ishh..nati rindu kat smua
hehe.. bantal wangi lagi..bf lagi.. hehe... bf diutamakn.. ^_^"
tapi bf aku mcm tak amik thu pon psl aku kn :'( brrr..
bz la tu kot nya... NYA!!! haha...
MALAS nak pk2 dah yg penting kerja pk MASE DEPAN wehh..

okey papai ^__~




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS