<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ hari pertama kerja =..= ✿
6:07 AM : Wednesday, April 20, 2011 | Add comment [0]
ermmm.... tak penat la kot.. :(
cume sakit kaki... :'( maklum la tak biase keja..
tibe2 dpt keja berdiri... nak patah kaki aku ni ha..!!
wa..esk kne bgon pg2.. =..= benci nya wehh!!! pkol5.30 dah kne bgon taw.. uhhh.. benci2..
mle2 keja g pkol8.30.. ermm..best ckit la kn.. :(
mle2 kne daftar pe tah isi2 borang lgi... ermmm...
pas tu amik kunci loker.. amik unifom kerja..
mcm bodoh dpt baju saiz XL.. bapak besa.. kteorg smua dpt saiz XL
gle ek... bpak aku pon bolh pkai wehh..baju tu.. =..=
dah mcm dokter taw.. nati ble2 aku tunjuk kn ea pic nya..haha.. gle je.. =..=
dpt kasut saiz 38.. okey la tu kn.. besar kaki.. hehe...
ermmm... dah msk keja tu... mle2 lagi dah pns..
ketiak dah membasahi bumi..hahah...
ketawa je aku dgn ci ika.. errr..ko mcm2 bau ade...=..=
sabo je la.. bangla2 nepal2 kat ctu gtl2.. tapi spoting la mereka2...
huhu..penat jd org baru ni... ade je tnye2 nme.. mls tol nak jwb..
cube la dtg2 tu tnye "awk no tepon bpe??"hahah
gile je....hari pertama ade org banje aku air..kikiki
bkn scandal ke ape ke..kwn je..
org nepal.. nme aku umi kn die kata maksud umi ibu kn??
pas tu die pangil aku mak.. tak patut mude2 lgi dah kne pangil mak..haha
layan kn je.... msh waktu rehat,
kebetulan aku beli air die ade kat sebelah..
air tu 1 RM1.00 haha.. die belagak seringit je bia aku yg bayar mak...
haha... dah2 mak g duduk.... baik je... haha.....
nak ngurat aku le tu..hehe... mengarut je aku ni...
ceh.. ble tak de aku cari2 aku... ika yg cte la..
ckp eh!mane mak aku.. haha..gile tol...
makcik2 nya mlot pot pet.. haha..mmg la spoting2.. huhu..
tnye2 dok mne dik?? aku pon jwb la pt.yani..
owhhh..jauh nya.... xla cik dekat je..hehe
dah biase... gelemer pt.yani ek..hahaha...

sewaktu aku keja aku tak pk pon psl bf aku...
enth la..mkin aku ni dah de perasaan..sbb die de pompuan lain..
bia la die.. kalau de jodoh tak ke mne..
skrg pon aku pk keja je.. bf2 aku tak pk pon...
die pon tak thu yg aku ni dah keja.. :'(
sdh kn... sbb die mmg tak pnh amik thu psl aku...
nak jumpe aku je baru die amik thu.. haha..
tap aku mls nak lyan...byk kli die nak jumpe aku..
jln bandar.. tapi aku mls.. aku byk bg alsan..
sbnr nya ko tak thu aku ni dah keja kn..
nati ble aku dah dpt org yg tol2 nak aku..
SELAMAT TINGGAL YE SAYANG.. :'((((



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS