<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ i miss you sayang :'( ✿
9:24 PM : Thursday, April 21, 2011 | Add comment [0]
ermm... saya rindu awk.. rindu sgt.. awk mane awk??? :'(
knp mst jd mcm ni?? mcm ne dgn hubungan kte ni awk??
kita couple lagi or tak??? :'(
ermm.. awk sy tunggu awk ye.. sy tunggu..
knp awk tak cari sy??? cari kat fb jep??
ble awk cari sy,sy susah nak bls chat awk.. knp awk?? :'(
ape slh awk ek sy wat mcm tu???
slh awk?? awk de pompuan lain kot.. :'(
awk tak topup dri pd hari tu.. :'(
tak kn nak sroh sy topupkn??
sy tak nak sbb awk tak pnh serius dgn sy... :'(
ble awk ajk jumpe sy tolak??
knp ek awk?? sdng kn sy rindu awk sgt2.. :'(
awk sy dah pnt nak pk smua ni.. pnt taw...
awk berubh la awk.. sy thu awk de pompuan lain..
awk pts kn jela sy..sy undur diri ye awk..
awk kne tahu kalau de jodoh tak kemane.. :'(
sy rindu awk sgt2... smua org sy nak ketepi kn...
sy dok percaya lagi sme laki...
termasuk la abg angkat sy.. :(
i'm sorry my brother... wat mse ni mls nak pk psl spe2..
mmg la de msg someone ni..tapi adik2 je..ermm.. layan pon gtu2 je..
sy rase sy tol2 dah broken heart.. :(
tertekan la mcm ni... smua dah tak caye..sunyi nyak hidup...
kalau korg mcm ne ek law jd aku?? :'(
mst skt t kn??
asik kne tpu je weh.. errr... mkin dlu2 aku jahat main2 kn perasaan laki ea??
okey la tu dlu kn..ni la balasan nya kn.
tapi sjak aku kne tipu aku wat smua tu.. tapi ble aku dah dpt knal dunia cinta
aku pk aku nak serius je ble nak bercinta.. tapi mcm ni jd nya.. :'(
knp aku terlalu serius ek?? aku kalau dah sy sorg tu.. aku mmg terlalu syg
aku sangup wat pe je... kalau org tu tak serius..mmg aku tak kn wa pape..
knp aku TERLALU BODOH??? :'(
KNP????????????????


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS