<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ perlu tanya ke?? ✿
10:47 PM : Monday, April 25, 2011 | Add comment [0]
perlu ke sya tnye awk kat mane???
ermmm...saya rindu awk meh... :(
perlu ke sy cari awk tnye dah mkn blom??dah mandi???
dah solat???dah kentot?? dah ape2 la kn??perlu ke??
sedang kn awk langsong tak amik thu psl sy??
errr...saya phm awk msh tak pat lupekn ex awk kn???
awk ckp 1nama tetap dihati..:)
awkk...saya phm.. :(
tapi diri sya ni mcm diperbodoh kn je.. :( kn awk???
sdh nya sy...kite tak msg pon kn awk??
sy confius la mcm ne dgn hubungan kite ni..
sy tak thu la sme de awk tipu sy ke tak..ermm...
lantak awk la..awk ske kn ble kwn2 fb sy tnye sy dah de yg pnye ke blom
sy jwb blom.. :) tgk la care sy..mcm single kn awk???
hahaha...sy suke je jd single awk..drpd pk psl awk...
kalau awk cari sy ke tepon ke kn... baru kite couple kn awk??hahaha
kn sy sroh pts kn sy je..drpd jd mcm ni... tapi awk tak nak..
ske t awk la ye... kn sy dah ckp
kalau tipu suatu hari nati tuhan akan tunjuk juga...
sy ni dah mcm tak de perasaan nak pk smua ni..
smpai sy kne bodoh kn dgn mber sy taw awk.. :)
mmg sy bodoh kot bolh syg awk..bolh cintakn awk..
hati kite kn ne org lain leh tahu kn awk????
tapi ble awk tertgk blogger sy ni..
awk mst tahu betapa syg nya sy kat awk taw.. :)
pdhal awk tak syg sy.. err..bodoh kn sy ni awk??:(
setiap saat,minit.jam... senang 24jam la sy pk psl awk je..
awkk..sy rindu awk taw.. :(
nati ble awk dah bukak pintu hati tu tok sy..awk cari la sy..
imissyou shafiq..
1day... kalau sy dah ubah fikiran tok lupekn awk..
i'm sorry dear.. :'(
nati ble2 sy buang la pic awk.. sy letak sbb sy rindu awk.. :(
imissyoudear ..
sy tak kan lupe masih awk jln berdua dgn pompuan..:'(
thanksyoudear ..



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS