<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ saya tak marah awk tapi sy sedih :'( ✿
11:20 PM : Tuesday, April 12, 2011 | Add comment [0]
kata org hidup single lagi best kn ?? tapi bg sy ,sy sunyi law single..
nati kenangan2 yg dah lepas2 asik sy dikenang je..
kadang tu terpk hati ni sakit ble ade bf ke ape ke..
ble tak de hati tak skit sgt...
abis de bf pon mcm tak de bf...
dapat rase mcm aku ni mcm nak dipermainkn je..
tah la..ble nya awk nak serius dgn sy???
ke mmg perangai awk mcm tu...
okeyy sy thu awk dekat sy phm smua tu..
mkin awk tak biase lgi dgn sy...
tapi care awk lyan sy,sy tak ske...
ermm... sy je yg tergle2 kn awk..awk lngsong tak amk thu psl sy..
ermmm..sedih je..sy sakit pon awk wat tak thu jep..
tah la..ke mmg kite ni tak serasi awk..
k la.. sy tetap tunggu awk berubh..
mkin skrg sy leh tahan lagi ..
sbb kite baru knal kn awk.. k sy phm smua nya awk. :)
tapi sy sedih ble sy tgh skt ke awk tak amik thu..
ble sy susah pon awk tak thu...
kn sy dah kate sy TAK suke mrh2 sy cme SEDIH je aWK.. =..=


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS