<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ semakin lemak !! tension ✿
7:52 AM : Monday, April 11, 2011 | Add comment [0]
pic ni mke marah ke tension??
hahaha..ofcos la marah.. dendam pon ade .. :)
dendam terbalas beb baru ckit der... haha..
lex luu!! hahaha
ko cousin aku.. aku mls nak gadoh2..
ko tu ble senang lupe aku la..ble susah ko cari aku..
haha.. pas tu barang2 aku smua ko nak pnjm ko tak malu ke???
kalau2 pakwe2 ko ke nmpk barang2 yg ko pkai sme mcm aku..
pdhal tu ko pnjm.. tak malu ke?? adooii.. miskin agak2 der!! bkn nak mengeji ke ape ke..
bkn la.. cme nak bg thu.. bkn ko lagi kaye ke drpd aku..
aku tgk ko asik g jln je.. berduit la ea??
smpai tak mampu nak beli beg.. :) auww kelakar..haha
kesian nya... baju pon nak pnjm.. :)
baju adik2 aku tu smua yg ko pnjm tu.. aku yg kasi taw!
sbb aku dah tak muat.. sbb tu exbf aku yg belikn..coli2 aku suo dlm aku tak nak pnjam ke???
adoii!!malu nya
lagi2 dgn bf ko kimak tu..alahai... ko pon sme je...
aku thu cte ko smua P.A aku bg thu.. haha..
ko tak thu ke yg aku ni pasang spy?? haha..
msh kat melaka aku tak tegur ko?? sbb ko pon tak tegur aku...
ko dgn kak2 ko je aku kat dlm rumah!! ko pon keco kat pakwe ko ckp aku tak tegur ko??hahaha..
kelakar la siott!! bodoh je nak ngadu2 ni.. sbb tu bf ko maki aku?? pk wa tkt..
eee..BODOH saje.. :) BODOH je..lain kali skola abiskn la der.. haha...
jdn jd tak MATANG sbuk nak mengadu2 kat pakwe.. alahhh!!geli nya la!!
skrg dah susah la ea smpai nak pnjm2 beg..konon nak jd MATANG knonnya nak bwk beg2 segala.. haha.. kelako je la weh...
kn tuhan nak bayar CASH..baru ckit kn.. ???
aku dah ckp aku TAKDE KO TAK MATI PON!. ^____^
skrg de aku rapat lgi dgn ko?? takde kn..
sorry la... kalau rapat sgt duit aku pon nak pnjm.. haha...
kate pakwe keje... tak kn la dah ksi buang air tak dibayar...
ke rela..haha.. (MCM CIBAI JE MULOT AKU KN) OKEY! zip2!!!
la dah mcm karo plk nak bayo2 ni.. okey rela la tu.. konon syg.. :)
BANGE???ha!plzzzz la ea...naik NYAMPAH aku tgk mke korg ber2
PAKWE MAKWE sme je..kalau BABI nmpk korg ber2 dlm rumah pon die uturn balik..
tak jd nak lalu dpn rumah ko.. :)
aku dah MALAS nak pk psl korg2 ni..wat BERAT KEPALA je la kn..hehe

okey papai... ^___^"



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS