<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ serius aku tak suke pakse ✿
6:37 AM : Tuesday, April 12, 2011 | Add comment [0]
lantak awk le nak wat pe...
law sy tak penting pon tak pe..
sy dah mls nak pakse2 awk..sy tak percaye spe2 lagi dah.. :(
tah la sy mls nak pk lagi..serius..
sy nak jga awk sy nak tgk awk setia ke tak..
tapi tu la.. awk mcm tak serius dgn sy..
pe leh sy wat sy mampu berdoa yg terBAIK tok awk..
sbb sy tkt hati sy ni diLUKA kn lagi..ermmm...
tah la awk.. thanks byk2 le...
sy mls nak PAKSE2 awk key.. :)
sy pat rase yg awk syg sy cme nak main2 kn je...
so sy tak nak serius juga...
okey MAAF kn sy ye awk.. :'(
okey pape pon I LOVE YOU!!


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS