<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ TERPAKSE WEH!! :'( SIOT AHH! ✿
6:11 AM : Monday, April 18, 2011 | Add comment [0]
knp sedih ek???knp2?? cecite???
pasal pakwe ke??hahaha...tak de la.. :(
pehhhh!!!!!!!sdh2..baru teringt td jmpe bos..haha...
ermm..esk naik keja kuku tak leh bela ea..potong =..=
sabo je la!! okey la aku phm sbb kilang biskut kn...okey phm gle sey!!
tapi dlu aku kje tmpt barang spypat kereta tak sroh potong pon..hehe
kn dah..bodoh nya dtg!! huahua.......
lgi 1!! ermm..barang2 kemas smua tak leh pkai ea...
bodoh ke???knp tak leh pkai??ko jelous ke ko tak de???
ha????cincin pon sme gelang2.. =..=
aku nak lempang je rase nya taw... ingt skola ke ape smua tak leh pkai
knp tak ckp baju pon tak leh pakai ea!!ha ckp la gtu...
de org kne terajang jap lgi dgn aku..ermm..
nsb baik la bkn kilang bapak aku ke kn..hahaha
tak patot tol la..selesa ke aku law tak de rantai ni weh???
okey la aku ni ske pkai rantai dari keck tak pnh lepas.. :)
smpai ke besar la.. :) pas tu kat rantai ni ade cincin emas skli.. :)
kat jari aku ni ade cincin..bff aku pnye dgn abg aku kasi..hehe..
syg wehh!!kalau bolh tak nak cabut..
sbb law aku bukak pakai lme2 bnda tu leh hilng taw.. errr!!!
ape leh wat..ermmm..kat tgan aku plk ade gelang warne hitam..
ala..plastik pnye.. :'( kn..
kn best tu rantai emas , cincin silver and still,gelang plastik.. hehehe..

okey papai ^__^



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS