<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ AKU SYG DIE MEH!!! ✿
5:14 AM : Monday, May 16, 2011 | Add comment [0]

Sekian lama kita menjalinkan cinta (sebulan lbh je)
Akhirnya tak ke mana
Hanyalah diriku saja yang setia
Dalam perhubungan kita

Andainya engkau buat bermacam alasan
Setelah ku membenci
Diri kau pandangku samanya indah
Kini semuanya tak kena

( korus )
Mengapa tidak kau berterus terang
Bahwa engkau ada yang lain
Aku doa akan agar kau tak menyesal
Biarkan diriku
Menanggung duka lara sendiri
Susah payah tak sorang pun tahu
Terasa hinanya bila kau menyingkir diriku ( 2X )

Ku ucap selamat tinggal cinta & selamat tinggal kekasih
Biar pun sukarnya untuk melupakanmu
& tak perlu lagi kau bertanya
Tentang diri ini

Biarlah ku sendiri hidup dalam sepi
Ku basuh luka dihatiku dengan airmata
Betapa pedih tak terkata
Lalu ku terkulai didalam sangkar rindu

untuk shafiq! saya selalu merinduimu.. :'( saya sayang awak!!
PERCAYALAH SAYA SAYANG AWAK TAW!! ermm.. :'(
saya dah tak mampu buat ape2 .. awk tak nak wat pe yg saya sroh kn..
so sy terpakse lepas kn awk.. sy tahu awk tipu sy..ermmmm..
saya sedar sape diri saya.. kot sy tak layak tok awk kan.. :'(
ni lirik lagu yg awk bg sy dlu2 msh kita 1st kenal.. :'(
THANKS YOU SAYANG ;'(
I LOVE YOU SHAFIQ!!!!




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS