<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ BADMOOD JE!!! ✿
7:54 PM : Wednesday, May 4, 2011 | Add comment [0]
ermmm..tak phm dgn hidup mcm ni..pk tah pape... mod pon tak baik..
asik nak marah je... (nak period kot) wakaka...
muke masam je.. :( errmmm.. isshhhh!!aku dah cbe tak nak pk semua ni..tapi tu la.
asik nak dipk kn je... uwaaaaaaa..aku rase nak nagis!!tertekan sgt2!!
plzzzz... help me... awk leh wat sy kembali SENYUM.. :(
aku nak ngadu kat sape lagi... :(
kalau ibu aku tahu semua ni psl laki.. mst ibu marah... :(
ibu tak nak akk jd mcm ni... ibu tahu akk sakit..
menagis tak guna.. byk2kn berdoa... :')
kdng2 asik terpikir... knp bolh jd mcm ni????
kdng2 aku terpk knp aku msh nak lyan laki2 lagi??
sdng kn laki yg dah hancur kn harapan aku...
aku asik kne tipu?? asal aku tak penah serik????
i stupid ke?? :'( tell me.......
tapi skrg pon dah serikkkk... :(
serikkkk..:( aku mls dah nak lyan spe2..... dlm fikiran aku skrg..
aku nak penyakit aku cepat sembuh.. amin.....
makan ubt,minum ubat.. perlu wat rawatan... :(
saya akan lepaskan awak....:'(
awakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk maaf kan saya key............
saya tak mengharapkan awk jaga saya... :'( awk sndri tak pnh amik tahu psl sy..
awak cari org yg lbh baik dari saya ye awak.......
awk kne tahu yg sya sentiasa rindu awak... sayang awk selalu.. :')
menitis nya airmata saya skli lagi sbb awak... saya tak sangup lpskn awk..
kalau awk de org lain pon sy rase tak sangup lps kn awk.. hanya disbb kn saya sakit..
sy rela undur diri... awak... maaf kn saya kalau sy dah byk berubah...
SAYA SAYANG MOHD SHAFIQ.. :'((((((((


ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS