<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ HANGOUT WITH BFF ✿
10:10 PM : Sunday, May 15, 2011 | Add comment [0]
mencomel kn muke..haha.. tak leh bla tol mke aku.. =..=
mcm momok pokek!! haha...
err.. tak de la..msh ni dieorg sebuk nak bergambo kn..
jln tgh sesak.. aku plk pemandu berhemah sgt..haha..
ble aku dah tgk camera lmbt plk nak di snap..
aku pandang lain baru nak snap.. siott je!!
sampai nak telango keta dpn..fuh2..hehe..

masih ni kat dataran .. haha.. gile la pns2 kteorg g tgk autoshow..
perhh!! gile pns mcm ape dah.. =..= (ala baru pns kat dunia)
mke nak kne lempang jep..hehe... sila lempang la kau berani..


wahhh..mencacat kan pic je minah kecik ni..kikiki.. baru nak berdua dgn wani..
ermm.. :( ape pon tak bolh~~ hahaha...
sory aku wat mke mcm tu sbb aku kalah dgn matahari silau..hehe..
eh! semua org silau ek..hehe
msh ni mate aku dah pedih sgt la...

ade gaya mcm model arkk?? hehe..
aku yg tgh2 paling kurus tu..hehe.. (pssttt!kat pic je kurus)

gemok nya!! eeeuuuuuuwwwwwwwwwwww... >,<"


apa2 pon smlm 15 mei 2011 (AHAD)
ada la hari pertama aku berjalan naik kereta .. :) hari pertama aku pasang 'P'
lesen dari bln 1 taw..baru skrg nak pasang 'P' hehe..
aku dah byk kali bwk tak pasang 'P' tapi aku dgn abg aku..
ibu kita bebel.. so smlm dgn baik hati nya pasang la kn.. hehe...




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS