<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ SELAMAT HARI IBU ✿
7:54 PM : Friday, May 6, 2011 | Add comment [0]


SELAMAT HARI IBU UNTUK MAMA SAYA TERSAYANG.. :)
TANPA MAMA SIAPA LA SAYA..
TAK DE MAMA TAK DE LA SAYA DIMUKA BUMI INI...
ILOVEYOUMAMA!!!! MUAAAAAAAHHHHHH.!!
TAK DE SIAPA BOLEH AMIK MAMA SAYA..
ABAH SAYA JE YANG BOLH!! HEHE..

saya dgn mama ros!! mama byk nick name..
korg leh pangil mama,mak,ibu and kak ros..
hehe...byk kn2.
esk hari ibu??kn???nak dijdkn cite...
ermmm... 18tahun 2bulan ibu jaga saya....
skrg sy dah besa la..hehe...wahh mst mama tak caye..
dulu tu yg kecik2 nakal nya... ^_^
anak mama ats2 semua laki..uwaaa.... mama tak pnh putus asa,
mama nak ank pompuan.. kali ke5 mama mengandung..
alhamdulillah mama dpt ank pompuan.. sy la tu org nya..
mama suke sgt2.. :) mama happy.. sy la ank pertama ank pompuan..
kali ke6 dpt pompuan lagi..alhamdulillah tuhan nak bg mama rezeki ank pompuan..
hehe... ermmm.... ILOVEYOUSOMUCHMAMA!!!
ble sebut psl MAMA ermm..menyesal pnh wat mama nagis.. :'(
I'MSORRYMAMA!!akk tak nak wat lagi..:'(
uwaaa...tak nak ulangi perkara ape yg dah berlaku...
uwaaaaa....TANPA MAMA SIAPA LA SAYA..
asik MAMA je kn.. hehe... ABAH tak de pon.. :) ia la..
THANKS YOU MY ABAH AND MY MAMA..YANG SELAMA NI DAH BESAR KAN KAMI BER6..:) MAMA PAPA SAYA KUAT DAN RAJIN BEKEJRA.. ILOVEYOUMAMA/PAPA..




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS