<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ hidup byk kan bersabar :) ✿
5:56 AM : Thursday, June 23, 2011 | Add comment [0]
ni la yg dinamakan hidup..:)
kite kat bumi ni cume menumpang saje... ingt la ea..
bkn nya nak ceramah ke ape ke.. bukan la..
aku pon bukan la baik sgt..
ade la minah sorg ni sebuk nak jelous2 dgn aku??
asal weh??? perlu ke ungkit kisah2 dlu aku dgn ex2 aku??
perlu ke??? hek elehh... matang la wehhhh... :)
aku dah tak de pape dgn die..kalau aku nak dgn die dah lme aku couple balik..

kadang2 hidup ni mmg la tak leh sabar... terpakse la lepaskn kemarahan ni kan??
aku pon tak ske marah2.. hehehe... kumbang bukan sekor meyh ..
tol tak kawan2?? belagak nak jelous2 kn aku..puiihhh!! langsong tak jelous.
eh2! jgn la ckp lebih2 nati de org perasan la... alalala..cian nya...

hello ex aku bukan sorg bukan 2 bukan 3..hehe..
tapi aku pelik..knp dieorg dah wat hal dgn aku ke ape ke..
mst lme2 cari aku balik??knp ek??
ingt aku kucing ea??? cib** =..=
ye la aku ni kn pemaaf org nya..hahaha....

okey la..dah2 nati de je yg terase... haha..
SAPE MAKAN CILI TERASE PEDASNYA..(ayat baru)



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS