<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ rindu kucing saya :'( ✿
10:20 PM : Saturday, June 11, 2011 | Add comment [2]
saya rindu die sgt2 :'(
nak tahu tak knp??? bulat dah kena buang :( ayah kite dgn abg kite yg buang :(
kite tak tahu pape2 tbe2 dgr bunyi kereta tnye ibu abah nak p mane??
buang kucing.. :( ala... tak sempat nak manje2 dlu cium2 dlu.. :(
sedih kite kadang2 nak tdo pon teringat2 menitis air mate..
kat tempat kerja pon sme wehh...
kn dah kate dah mcm hilang anak.. pdhal hilang kucing je ..
ye aku syg die sgt2.. kalau aku sunyi die yg teman aku.
ni kucing aku ,aku jaga sejak die kecik lagi..
cici tahu la ni kucing kesayangan kite..die dlu2 ade edit knn pic kite dgn bulat..
hilang pakwe aku tak terase sgt hilang kucing bagai hilang nyawa bai.. T_T
hari2 bg makan hari2 bersama2 hari2 belai2 die hari2 main2 dgn die.. T_T
msh hari sabtu aku p pasar ade kucing tu bulu nya same mcm bulat aku jerit bulatt!!
eza ckp ko knp umi?? teringt kucing aku tapi aku tgk bukan sbb kucing aku kaki nya cacat ckit..sebab dlu2 die msh kecik kaki nya kne langar.. jd ade penyek ckit kaki nya..aku yg jaga letak ubat dibungkus..smpai baik.. T_T pas tu kne langar lagi dgn abg oye kaki luka saya letak ubat dah baik dah tumbuh bulu pon.. dah tak de kesan sakit dah..
mcm ni la perasaan rase kehilangan kucing tersayang..tah die tgh wat pe dah mkn ke belom..
ayh tak nak bg thu die buang kat mne..sebab nati kite amiik balik..
SEDIH NYA KITE.. T_T

ni kucing comel nme nya comot pon sme kne buang :( tak syg die sgt sbb die msh kecik lagi..ermmmm.... tapi rindu la.. rase rindu nya...

msh kehilangan die org aku pening kepala... selera mkn tak de...
ya allah sedih sgt :(
semoga kite berjumpe dekat alam lagi 1 sayang.,..

KAKAK RINDU BULAT,COMOT AND COMAT



ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS