<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ single lagi bagos :) ✿
6:57 PM : Saturday, June 11, 2011 | Add comment [1]

single itu terbaik..hehe..kn2??? hidup single ni bebas .. :)
tak de la pk nak jumpe pakwe la.. ermm..
kadang2 tu sunyi kn2.. ape pon aku tetap bersabar ape yg dah terjadi..
ni semua ujian .. kn2.. :) ala... mle2 mmg la sdh.. ape leh wat..sabar je la kn..
org tu dah syg org lain... :) semua org leh ckp syg kat mlot hati kite tak thu..kn2??

ape pon tak bolh... aku pon skrg bz keja je la.. hehe..
tak de mase nak jumpe2 kawan2...
ade mase pon kadang2 mls nak kuo...
aku ni skrg dah jarang keluar rumah...kalau keluar pon time nak beli barang je

ari ahad je la cuti.. tu pon tak rase rehat nya..
mcm ni rupenya org dah kerja ek??nak smbng bljr dah mls dah..hehe
mmg mls gle.. pecah otak diwat nya.. >,<

ape2 pon thanks to someone :)
dah wat aku lbh matang!




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS