<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ PERLU TERHEGEH KE? ✿
12:04 AM : Wednesday, January 25, 2012 | Add comment [0]
ASSALAMUALAIKUM .. :)

tajuk yg amat gampang la gtu konon nya .. hakkk!puihhh!!!
ermmm.. sedih sat.. sob..sob.. aku syg ko ngek!! syg!
ermm..apa yg perlu aku buat ni..masing2 hati batu bata + bata batu segala bapak batu agaknya la..
tetapi aku cube untk lembutkan hati aku sendiri..owh! plzz la honey!!.
jgn pura2 lgi.. lembutkan hati kamu.. =.=
dan aku cube memujuk.. T_T tak mkn saman. PUIHHH!!

saya nak awak yg dulu..yg kisah psl sy..
awak ckp boleh terima awak seadanya dan awak terima sy seadanya..
tapi skrg apa dah jadi.. ermmm... terkelu hati mahu berkata2 wahai sygku..
(nak berjiwang2 ckit la)

kita tahu kite jauh kan? ermm..tapi bila awak balik rumah awak kita bersamakan awak? :(
terasa tak nak pisah.. (peluk) hahahaha... (,''(''.)

tapi lepas saja kita berjauhan mst awak tak cari saya.. ;(
msg 1 'awak' saya bls awak tros tak bls ape2 pon.. ermmm..
saya call awak tak angkat..

pesanan ni ::
Perempuan ni hati dia lembut...
jadi, jangan terlalu mendera hati mereka...
apabila hati mereka menjadi keras,
baru lelaki akan menyesal kerana telah mendera hati mereka sperti itu.
dan ketika itu, "tiada maaf bagimu" .. jadi, hargailah kaum hawa...
merekalah tulang belakang kejayaan kaum adam~


bila saya rindu awak terpakse la sy tgk pic awak 1 per 1..
hati mmg cakap yg bukan2 la.. T_T
perlu ke saya TERHEGEH2 kat die??
love u awak..




ngeport

EJAL .. this is my boyfriends T_T





ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS