<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4119151268278228861\x26blogName\x3d%E2%9C%BFEiY-LiN%E2%9C%BF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eiy-linbloggergirl.blogspot.com/\x26vt\x3d-4771370130123995499', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


✿ TAK TAHU NAK BUAT APA LAGI ✿
6:59 PM : Saturday, February 4, 2012 | Add comment [0]
ASSALAMUALAIKUM .. :)

ermm...masalah lagi rupenya..
okey la dari sni aku nak berterus trang kat ko..
sebab ape aku nak ko jdi kwn aku..
sbb apa aku pts kn ko..
aku pnh ckp aku cple tunang org kan?? tapi aku tak thu tu tunang org kan?
so mule cerita dari sni..

budak tu pon msh cari aku lagi..
aku pnh ckp dgn ko kn aku ramai kwn laki..aku nak ko terima aku seadanya..
so skrg aku mls nak besarkan cite..
ye mmg aku tak de org lain..
mmg aku syg ko..ko mmg yg terbaik bagi aku..ko terlalu baik..

ari tu aku tension semua mslah aku ,aku dipersalahkan dalam hal ni..
aku thu mmg silap aku juga.. dan silap dak tu...
hati aku smkin pns..
aku tension serius.. aku benci laki gle msh tu...
bertambah mak aku yg suke mrh2 aku..ape semua aku...
ko tak memahami aku.. :(
ko mcm tak ksh psl aku :(
ye mmg aku suke mrh2 ko, ko tak ske..ok aku bkn trbaik tok ko...
disbb kn terlalu tension aku demam mengigil2..
serius aku terlalu tension dgn hidup aku..rasa nak mati..

ye aku mintak maaf ko setia ok terima kasih byk2
aku ckp aku nak lepaskan ko aku nak jd kn ko sbgai kwn dlu..
aku tension sgt.. >,< aku tak dpt nak cerita kat ko semuanya..
aku tak nak ko kecewa dgn sikap aku..
ye aku mmg nak selesaikan masalah aku dlu dan aku akan terima ko balik..:(
tapi aku pesan jgn bg thu psl kita dkt siapa2 pon.. janji

tapi ko bgthu juga kan .. aku tak thu la ko ckp pe psl aku.
mkin aku jahat lpskn ko gtu je
aku pesan " ko bgtahu kat org aku tak kn maafkan ko"

malam jumaat mlm sabtu aku de perjumpaan nak setelkan masalah aku.
okey aku bwk fyza(bff aku) abg angkat aku ..
org nak jumpe aku edy dgn tunang die..
okey dieorg tak puas hati dgn aku sbb ade org cte ckp aku cbe nak runtuh kan rumahtanga dieorg,,
so tak puas hati kte org jumpe kat pura kencana...

tapi semuanya abg aku yg setelkan..dalam hal ni yg tahu cume 5 org je yg tahu..

ko yg tak phm aku.. ko ckp la yg bukan2 psl aku..aku thu ramai yang tak puas hati dgn aku..
so skrg aku nak undur diri dari hdup ko..
aku mintak maaf byk2 KEMY!!!
aku bkn terbaik tok ko.. :'(
terima kasih dah keco semuanya....




ABOUT ME
BORAK BERSAMA MRS.GIGIRABITT
My fRiEndS
CREDITS